Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Soest, Nederland van Pien - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Soest, Nederland van Pien - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen

Blijf op de hoogte en volg Pien

25 Augustus 2013 | Nederland, Soest

Eindelijk is het dan zover, aanstaande zaterdag staat mijn vliegtuig klaar met bestemming Genève! Volgende week maandag kan ik dan beginnen bij mijn nieuwe school, école du monde, om Frans te leren. Deze laatste week nog de laatste dingetjes regelen. Afgelopen weekend nog even naar de Viking geweest om daar iedereen gedag te zeggen. Vandaag Margot gedag gezegd, en de rest van de week staat ook al zo volgepland. Snowboardspullen zijn ingepakt in de goede hoop dat ik een paar dagen kan boarden. Er schijnen een aantal gebieden in de omgeving te zijn, die ook in september en oktober zijn geopend. Die moeten natuurlijk even uitgeprobeerd worden! Ook de zeilspullen zijn al ingepakt om te zeilen met Rüdie op het meer van Genève. Rüdie is de vriend van m'n ouders die zo aardig is om mij voor twee maanden in huis te nemen bij zijn gezin. Dat worden twee mooie maanden, kan niet wachten!

  • 01 September 2013 - 20:18

    Marja:

    Ha Pien,

    Heeeeel veel suc6 en plezier in Geneve en het leren van de franse taal! Best lastig om te schakelen...ach,denk maar zo: alle begin is moeilijk en wennen. Je komt vast als een vloeiend sprekende francaise thuis.

    Groet van de buren uit Soest.

  • 01 September 2013 - 21:21

    Pien :

    Hoi Marja,
    Merci bien! Ja Frans is een tikje lastiger dan verwacht, maar ik hoop dat ik aan het einde van deze maanden zoals je zegt als een vloeiend sprekende française terug kom. Hou je op de hoogte :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Soest

Pien

Actief sinds 29 Juli 2013
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 19249

Voorgaande reizen:

09 December 2013 - 17 Juli 2014

Australian adventure

31 Augustus 2013 - 02 November 2013

Rêve de Genève

Landen bezocht: